понедељак, 3. март 2014.

AURA lakovi za nokte

Odlučila sam da prvo uradim recenziju AURA lakova za nokte, iz samo jednog razloga: prezadovoljna sam tim lakovima! 
 

Prvi koji sam imala je bio AURA Inches nijansa 311(play by play, till we...), potrošila sam 2 bočice tog laka i rešila da malo isprobam i druge. Na slici desno možete videti kako izgleda nijansa 311. To je suptilna roze, boja mesa koja jako lepo pristaje kraćim noktićima.



Sledeće nijanse su AURA Inches 336 (Gold fingers) i AURA Lux Glitter 55 (Eye delight). Gold fingers je prelepa bež/zlatna metalik boja (ne znam kako da je opišem) koju obično mažem u dva sloja i daje mojim noktima lep sjaj. Diskretna je, nije mnogo napadna. Eye delight je šljokičasti lak sa zlatnim i braonkastim šljokicama. Lepše je kada se prvo namaže neki lak u boji (ja sam najčešće koristila crni ili braon) pa onda on preko.




Preporučujem ove lakove jer se jako brzo suše, postojani su (3-5 dana u proseku) i povoljni su (230RSD od prilike).

 

Нема коментара:

Постави коментар