недеља, 23. март 2014.

KIKO Milano ♥

Sa ovim italijanskim brendom sam se susrela tek kada sam dobila na poklon njihove lakove za nokte kojima sam prezadovoljna. Kod nas se ne mogu kupiti, ali mogu da se naruče preko njihovog sajta (http://www.kikocosmetics.com) , mada ja kupujem njihove proizvode kada odem u Francusku...  Prvo ću pisati o lakovima za nokte, a u nekom sledećem post-u o karminima.

 Imam puuuno KIKO lakova za nokte i svi su podjednako postojani, i lepo pigmentovani, relativno brzo se suše. U proseku mi traju 3-5 dana, zavisi da li radim nešto što bi ih moglo oguliti.(na nogama još duže) :-) Cena ne znam tačno koliko je jer sam set od 8 lakova dobila na poklon, a ostale sam kupovala kada su bila sniženja i bili su od 2,5€ do 4€. Ispod ću vam pokazati slike svih mojih KIKO lakova, i na jednoj slici kako lak izgleda kad je tek nalakiran, a kako 4 dana posle. Ako ste u prilici kupite ove lakove, nećete se pokajati! :-) :-*


Set je, kao što vidite, lepo zapakovan. Boje su lepe. Ja jedino nisam koristila zelenu.
Ova 4 laka su pucketava tj. kada se namžu preko nekog drugog laka daju ispucali efekat.
Ne znam koliko se vidi na slici, zeleni lak ima blagi sedefasti sjaj.
Ovaj crni je Magnetic nail polish, i njime se ,uz pomoć one pločice sa magnetom, mogu napraviti lepe šare. Ja tu "pločicu" nemam, tako da sam ga samo mazala na nokte. :-D

 Za kraj, kako moj najomiljeniji lak izgleda kada je tek namazan (slika gore desno) a kako nakon 4 dana (slika dole desno).
Pozz :-) :-*



Нема коментара:

Постави коментар